ggrant3876 Administrator Staff member Premium Member Jul 31, 2023 #10,400 A scoop of ice cream between 2 donuts!
redbert31 Diamond Member Jul 31, 2023 #10,403 Better with bacon(always)[emoji106][emoji39][emoji39] Sent from my moto z4 using Tapatalk
ggrant3876 Administrator Staff member Premium Member Aug 1, 2023 #10,405 A double bacon............................or just a double?
S socal droid Diamond Member Aug 1, 2023 #10,407 Welcome to Kerbers.com! Fun for everyone: Ice Cream - Mini Golf - Mini-Golf www.kerbers.com Mine and my granddaughter's happy place near her new home! Sent from my Samsung S6 Tablet using Tapatalk
Welcome to Kerbers.com! Fun for everyone: Ice Cream - Mini Golf - Mini-Golf www.kerbers.com Mine and my granddaughter's happy place near her new home! Sent from my Samsung S6 Tablet using Tapatalk
cerisecons Diamond Member Aug 1, 2023 #10,408 socal droid said: Welcome to Kerbers.com! Fun for everyone: Ice Cream - Mini Golf - Mini-Golf www.kerbers.com Mine and my granddaughter's happy place near her new home! Sent from my Samsung S6 Tablet using Tapatalk Click to expand... Nice! Anyplace with good ice-cream, and grand kids, is a happy place.
socal droid said: Welcome to Kerbers.com! Fun for everyone: Ice Cream - Mini Golf - Mini-Golf www.kerbers.com Mine and my granddaughter's happy place near her new home! Sent from my Samsung S6 Tablet using Tapatalk Click to expand... Nice! Anyplace with good ice-cream, and grand kids, is a happy place.
ggrant3876 Administrator Staff member Premium Member Aug 2, 2023 #10,409 Happy kids, happy wife.........................happy life!